i made lauren laugh out loud


jag ler på insidan, nae så fan heller

men man måste le ibland
okej så det är ett helvete just nu. det bor en hemma hos mig som jag absolut inte står ut med. man kan ju fan acceptera familjen man bor i. och fan försöka lite. men han anstränger sig inte ett piss. så jäkla urtrött är jag på honom.

va i stockholm idag. älskar stockholm. men hade nya skor så fötterna hade inte precis en toppendag. men jag fyndade. jag helt enkelt älskar att shoppa. köpte en ny skinjacka i vit. den kan behövas. försöker inte va så trashig i stilen längre och inte så mycket "naturhum", det kanske man kan kalla det. Försöker få en lite mer exklusivare ching på garderoben med mera färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0