SJUKANMÄLD

hahaha fulaste blomman. har inga bilder.
Onödigt att gå till skolan idag kände jag. så ska va hemma och få lite vettigt gjort.
Min nya plan är att göra klart allt jag ligger efter med från naturhum, och sen plugga så jag ligger bra till på nya skolan och detta fram till jul. Jag ska försöka hitta på så lite saker som möjligt och bara plugga. Då betyder det att jag kan ha feting ku när issa kommer hem, och att jag inte känner någon stress efter jul. Bra plan där. Och körskolan ska jag med hinna till ett antal gånger innan jul tänker jag! Så SORRY BUDS! jag ska inte hänga med er på ett tag! ba lite hehe! Detta betyder att bloggen skall vara inaktiv fram till Julen, ENBART viktiga saker skall skrivas, som shhh kanske!!, men NEPP, inget onödigt skall upp. har inte tid.
kan ju ba nämna the faliure of the faliure. födelsedagsfesten. skulle kunna göra en film. like jävla sorglig som klassfesten filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0