truth to be told

känns som jag har varit onödigt fundersam nu. har inte haft något att fundera på riktigt. jag bara funderar. kanske inte funderar. mer beter mig lite på ett sätt som verkar fundersamt. och som jag inte är på världens bästa humör. det kanske är lite mkt nu.
idag är det den 9/11. känns inte så bra. hade behövt dagen att se annorlunda ut. mer kärlek, eller ska man säga mindre.
ska fan försöka få fatt på lite idag. göra cellbiologiprovet och historiainlämningen så bertil min underbara lärare kan sätta betyg på det. jag ska okcså se över framtiden! planera in lite saker som jag kommer kunna ha att se fram emot som jag länge behövt göra.
lägtar till 19 december. issa kommer hem då och vi ska hitta på ngt alldeles extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0