inget liv

haha är jag sån här jobbig människa eller. haha kommer ihåg hon spåtjejen på puls. läskigt skön brud.
men okej, berättade för folk om mina sjuka drömmar. asså det är om djur som inte finns. ena dan var det om en typ hjort eller ren, som va animerad tror jag. och andra kvällen va det att jag såg i syner, jag såg djur som inte andra gjorde, typ möss och en apa.
haha då va jag, som har så jävla mkt fritid eller inte!!!, lite för nyfiken och kollade upp det mer eller mindre.
Om du drömmer om sagodjur är du psykiskt välmående och har en positiv livssyn.
haha låter ju inte helt fel!

sitter nära toaletten och fick just uppleva något jag inte tyckte va trevligt. jag kan inte höra när andra kissar. inte adde. inte någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0