jösses amalia

förresten, döm inte.
haha, asså noooooooooooooooooooo
ta bort haha. kanske.
vilken jävla dag. åt helskotta igen. vet inte hur många gånger det ska behöva bli såhär. nån gång borde man ju inse. jag är sån, åh. igår blev det mycket som kom ut i en och samma mening. eller i blicken tror jag mycket satt. och idag ska man hanskas med problemen.
tydligen är det jag som bestämmer. det tycker jag är kul. inte att det är just jag som bestämmer, utan att just bestämma. ibland. men tror bara att det blir så, just i detta fall, för att du inte fattar vad som egentligen ligger bakom allt. handlar inte om sommaren. klart att sommaren bidrar till det. men inte på det sätt du tror. och det va ju redan innan. du har förändrats. eller är det jag. så säger inte att det är ditt fel på något sätt. och då äre klart som fan att inte du måste sucka upp till mig. när ska det förändras och när ska vi inse. jag är trött på allt.

men man är ju självfallet inte på dåligt humör för man har en dålig dag. basket på staduim arena, be there! varför säger dom inte or be ☐!!!
råkade göra en carebox innan idag. älska råkade. som när jag råkade komma hem med två par nya skor.

ska kopiera texten och skicka den tillen på facebook, så ren fattar.. haha får man göra så. det är mkt man får och inte får göra. man ska va egen. och det som är rätt är väl bara rätt för det är det om flest gör. då är man ju inte egen.

so long, farewell auf wiedersehen goodbye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0