kul att man har några followers, not


finns ingen lika underbar. jo kanske. men hon är en av världens bästa. tror faktiskt bara det finns en till lika bra.

äh okej,
har kommit på att man kan älska något mer än issas profilbilder och den andra saken som ikke skall spridas. det är issa själv. vilken höjdare. ett skepp kommer lastat med kärlek. inte för vi kanske skeppar över saker till norge. vi kanske skulle skaffa oss en brevduva.
läskigt att trycka på enter. vill inte posta än. inte för att man gör det. men är man skadad så är man.
världens ikväll kanske. vågar knappt. om det finns en topp på skämma ut sig skalan har jag nog nått den. bartendern och kevin och allt sist. haha kevin. telenorkillen. och låt mig tycka som jag vill om det här. fast lite hjälp kanske jag behöver så inget galet händer. tack till hannah för det. hon får inte lämna landet. inte lämna mig.

haha just det, skolan. CSG har lagt ner. ska börja på haga efter höstlovet. Hoppas starkt på att det blir tyskland med hannah på höstlovet. annars blire helt chill med hennes pappa och lukas. hahaha. skönaste pappan. måste ha något med tyskheten att göra.

asså bloggen. jag vill inte, men vill. ingen spänning. det går inte. vill ju inte att folk ska tro att jag är konstigare än jag är. det blir för konstigt. ska man då. eller ska man inte.

haha kul att hannah berättade att när jag kom hem från usa hadde jag kört en BAM och vart mitt drygiga jag. och jag hade förändrats. vet inte om det va mitt mål? fan va jag saknar susan. min värdmamma. varför förklarar jag vem det är. vill adoptera henne.

addepadde har sina förisar och nackisar. jävla undderliga värderingar ibland. men jag menar hur jävla konstig tror jag inte han tycker jag är ibland. stackar. inte lätt att hanskas med mig inte. och kul att han håller med om hur jag ser ut på bussen. haha mitt natural face.

ska skypa med lauren. trodde inte det skulle va lika bra som det va sist. fan va det va bra. hatar att hon och jordan inte är vänner längre. saknar ju jordan med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0