work it.

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuh balle va plugg. hinner inte göra mkt annat. men så jävla ineffektiv som jag är ska jag lära mig att göra vettiga saker istället för de ikke vettiga och alltså då kunna göra vettigare saker. äh. okej. bra.

missade chansen att skypa med issa i helgen. detta ska tas igen under veckan.
denna vecka har jag tons med saker att göra. hinner inget.

va på hockeymatch med hannah i fredags förresten. patte är duktig. trodde inte han va så duktig. trodde inte han inte va så duktig heller. svårt. 

I came to win, to survive, to flyyyyyyyyyaj.

pratade med wendy härom dan. roligt. även om vi int har mkt att säga är det kul att få veta att hon lever. för hon lever minsann. haha kommer ihåg när vi va i california på fisherman's wharf och kollade, eller luktade mer, på sälarna. det är vad hon lever med nu. min mardröm, äckliga djur lixom, uch. men hennes dröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0