HO! HA! BAD GASTEIN, SAY HOHA BAD GASTEIN

Här leker livet. Hehe med lite stress och annat inblandet men ändååå, jag gillart! Jag bor med fett sköna människor (reseledare har en tendens av att vara sköna) bortanför Spar affären. Haha vilet alltså är en bit att traska, typ 10 min från kontoret, där jag än så länge hängt väldigt mkt. Tydligen gillar folk mitt och Jullans rum för alltid invarderas det och alla kommer ämt till oss. Men det är bara mys!

Fest, japp festa kan man göra. Man nästan måste festa varenda dag annars har man 20 pers ssom tjatar tills man antingen blivit kallad tråkig eller gett med sig och dragit med ut. Drar man väl med ut så får man tjat om att man måste dricka. Haha livet är hårt. Men så man kan säga att mitt jobb kommer gå ut på att festa hela nätterna och jobba hela dagarna. Det är ett 24/7 jobb.

Något jag har fått göra mkt är att mingla. Då brukar man sitta i receptionen eller vara på någon bar. Det år ut på att man ska svara på frågor om anske vart man kan hitta bästa maten, morgondagens väder, och sen bara hålla stämningen uppe! Är man på en bar drar man gärna igång lite dans. Gästerna vill ofta gärna bjuda på ngt att dricka, sprit, och haha man dricker seriöst bara för att vara trevlig. Men det blir nog jädra gött att bli bjuden på så mkt när man väl är sugen på fest! haha!

Skidor har jag inte fått åka än, men på måndag när jag drar till Saalbach kommer jag få dra en hel del turer i backarna. Fett najs! Bara att jag har fått himla ont i hälsenan. Den typ känns som en gammal gummisnodd som låter lite och är seg. Haha fy! Så det gör väldigt ont när jag går, men det hoppas jag bara går över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0