2012

pät på svarta fåren
Nyår va mys. Först va jag på middag med Linnea i Lindö. Fick massvis god mat, och mkt mkt att dricka. Så mkt att jag var mer än dragen när Patric, hans två kusiner på 10 och 13 och målvakt kom och hämta mig. Men jag skötte mig bra. Lite sludder, men inget man märkte. Haha pinsamt. Vi åkte då till Patrics mamma och pappa som bor i Kneippen. Där spelade vi spel, åt lite mer mat, och fira in tolvslaget. Det vart väldarsn myyys tycker jag. Gillar hans familj starkt så jag hade det jättetrevligt och kul.
Har jobbat en hel del på maxi nu, så ser fram emot nästa lönebesked.
Har också varit en heeel del med Patric. Han var med oss här hemma i Loddby när vi firade minijul den 22dre. Detta firades för att lollo detta år vat att fira jul nere i Göteborg med pojkvännen Victor. Patric och jag har varit konstant sen dess. Han var här julafton på kvällen och åt julmiddag. Några kvällar lagade vi mat tillsammans med Louise och Victor. Och sen åkte vi upp till stokcholm där vi traskade runt på stan hela fredagen, mer eller mindre. Vi va så sjukt flammsiga och kunde inte bestämma varken det ena eller det andra. Vi var och handlade kvällsmat även om det sen resulterade i att vi gick ut och åt på resturang. Hur mys som hellst. Sist firade vi ju in det nya året tillsammans.
Är sjukt nervös inför kommande termin. fy jag kommer ha en hel jävla massa att göra hela tiden. FY. är jätteorolig över att det kommer gå dåligt. Men men, skulle det gå dåligt får det väl göra det då..
Här kommer hästpatte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0