BERGEN HERE I COME

haha nu är resan bokad. äntligen. det tog sin lilla tid, men jag visste att jag ändå skulle boka så det va lurredurre. Så nu är man upbokad större delen av sportlovet. känns fett bra. ÅCK JAG SKA FÅ TRÄFFA MIN ISSA!!!!! BFAB!!! feel like im Born From A Boombox!!! 
Känns helt ok än så länge med att ha börjat skolan. men pisstråkigt att vi inte har typ några lektioner med folk. läsre ju nu kemi fysik matte d och e spanska och engelska. Engelskan har jag med några från min klass, och några från parallelklassen. Matte e och fysiken har jag med dom i min klass som har valt naturinriktining och dom som har valt den inriktningen i parallelklassen med. Känns väll helt okej för det är några sköna som är naturare i klassen. Sen matte d är med bara sarah och läraren, och kemin är på komvux. och som tidigare, spanskan är med 1or. Känns kul att vi inte har en enda lektion med våran klass.... kommer ju inte alls va kul att ta studenten asså.... som tur va är typ marcus och oscar naturare som vi kommer träffa ibland. men asså alla andra sköna rå, som typ anna-therese.. nae det är tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0