TWILIGHT MOTHA FUCKERS

ja ikväll ska jag och flingster på twilight!!!! haha hon måste vart den enda jäveln som ville gå mig mig (haha och som jag ville gå med).
Jag har vart i linkan idag och käkat femkroners korv på ikea! smaskens. och fikat hos syster min i hennes lägenhet, som jag btw är smått avundsjuk på för den är så fin.
igår va jag sjuk. haha mådde smått dåligt hela dagen. men sen såg jag på delar av dum dummare med min pappa. och DET är KUL! haha han gillar verkligen filmer som den! när mamma kommer upp för trappan säger han "haha vi kollar på två idioter". Han va så glad lillArne! hahaha!
Ne nu ska jag duscha, det ska bli första gången för i år! hehehehe.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0