bloggar om livet

oh va tiden rinne iväg. nyss va det ju september. 
 
i oktober har jag 5 arbetsdagar! hahaha yey! 
är ju faktiskt fett njas eftersom jag förra månaden hade fem lediga, om ens det.. 
nu vankas körlektioner, resor, kvalitetstid med vänner och familj och annat kul som ger guldkant till livet!
 
Fest hos sarah. Man kanske borde göra en låt som heter det. haha hon har gjort ebbas lya till festställe nummer 1. Har haft fett bra tid med min familj på landet. älskar min syster och bror väldigt mycket. Teorin på körskolan rullar på med bra flyt vilket känns riktigt najs, kanske att jag har mitt körkort innan jag åker till Österrike i december! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0