its about time.

igår fick jag en längtan efter att blogga and here i am.
dagarna går och livet rullar på.
på maxi har jag börjat tycka mer och mer om mina arbetskamrater. det känns jättebra och vissa dagar kommer jag hem med ett stort leende på läpparna. dock utan fungerande hjärna pga trötthet. men en del dagar jobbar jag med vissa som jag hyser extrem ilska mot. och dom förstör mina dagar, och får jobbet att kännas surt. MEN, vad skulle de bra dagarna vara om inte de dåliga fanns.

Jag har kommit på att jag är en cheese naturell.
oh på tal om det har jag inte käkat donken på 9 månader.

I december ska jag bege mig till Saalbach, Österrike. JOBBA. jag har fått jobb som guide och hotell/transfer ansvarig för STS Alpresor. JAG kommer nu vara en av de gula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0